5 detali, na które zwraca uwagę klient hotelu
Prowadzisz hotel bądź pensjonat? Wiesz jak trudny i konkurencyjny jest rynek. Klienci wiedzą czego chcą, a ich oczekiwania są wysokie. Przedstawiamy 5 detali, na które Twój klient na pewno zwróci uwagę odwiedzając hotel. Czasem drobny szczegół może przesądzić o ostatecznej ocenie wystawionej przez klienta, a jak wiadomo nic nie działa tak skutecznie, jak rekomendacje usłyszane od znajomych. Sprawdź czy jesteś przygotowany na przyjęcie gości!
Cena versus jakość
W dobie powszechnego dostępu do Internetu nietrudno znaleźć i porównać oferty oraz opinie o konkurujących ze sobą hotelach. Klienci nim zdecydują się na wybór konkretnego miejsca, przeczesują sieć w poszukiwaniu informacji o lokalizacji, standardzie, jakości obsługi i poziomie dań serwowanych w hotelowej restauracji. Są coraz bardziej świadomi czego mogą oczekiwać w konkretnym przedziale cenowym. Zadbaj o każdy detal i solidnie wywiązuj się z poszczególnych punktów oferty, czeka Cię bowiem solidny sprawdzian, a każde uchylenie może negatywnie wpłynąć na Twoją renomę.
Elegancka i czysta pościel
Czysta pościel i wygodne łóżko to podstawa udanego wypoczynku. To pierwsza rzecz, którą goście oceniają, po przekroczeniu progu pokoju. Zadbaj, by pościel hotelowa była zawsze świeża i czysta. Zdekompletowane poszewki na kołdry i poduszki? O, nie! Wyglądają nie tylko nieestetycznie, ale także niechlujnie. Zadbaj, by Twoi goście czuli się komfortowo. Jaka powinna być pościel hotelowa? Biała.
Biała pościel hotelowa nie tylko wzmaga wrażenie czystego i schludnego wnętrza, ale także pozwala uniknąć problemów ze zdekompletowanymi zestawami bielizny pościelowej. Dedykowana pościel dla hoteli odznacza się wysoką jakością i dużą odpornością na wielokrotne pranie i prasowanie. Pościel do hoteli czy pensjonatów produkowana jest z naturalnych, oddychających materiałów, które zapewniają hotelowym gościom komfortowy sen i odpoczynek.
Zadbaj, by w pokoju nie zabrakło czystych ręczników – po dwa egzemplarze na gościa (ręcznik do rąk oraz kąpielowy). Miłym dodatkiem będzie szlafrok kąpielowy, zwłaszcza jeśli Twoi klienci mają okazję korzystać z hotelowego basenu czy sauny.
Pakiet powitalny
Przygotuj dla swoich klientów pakiet powitalny. Postaw na dobrej jakości kosmetyki – szampon, mydło, żel pod prysznic, balsam. Możesz również skompletować zestaw smakołyków – doskonale sprawdzą się lokalne przysmaki – dżemy, nalewki, sery, wypieki. Ciekawym pomysłem jest przewodnik po okolicznych atrakcjach bądź mapa. Upominek nie musi być kosztowny, liczy się gest i miła niespodzianka. Zaskocz swoich gości!
Uśmiechnięta i pomocna obsługa
Zadbaj o wysoka jakość obsługi. Nic nie razi tak, jak brak uśmiechu i wymuszona obsługa ze strony personelu. Twoi pracownicy powinni żywo reagować na uwagi gości. Jeśli nie są w stanie rozwiązać problemu od ręki, dobrze odebrane zostanie, jeśli zaoferują klientom rekompensatę, np.: w postaci godziny w jacuzzi gratis, darmowej kolacji czy szampana podanego do pokoju. Upewnij się, że Twoi pracownicy posiadają wystarczającą wiedzę o okolicznych atrakcjach, są w stanie doradzić gościom najszybszą trasę w docelowe miejsce czy najdogodniejszą formę transportu, podpowiedzą gdzie pójść na obiad czy drinka. Twój personel jest wizytówką hotelu.
Smaczne i urozmaicone menu
Prowadzisz hotelową restaurację? Gościom pensjonatu oferujesz posiłki? Zadbaj, by w karcie nie zabrakło regionalnych przysmaków. Stawiasz na wyszukaną kuchnię? W przepisach odwołuj się do lokalnych tradycji. Skomponuj menu sezonowe, które bazować będzie na świeżych produktach. Bądź przygotowany na to, że odwiedzą Cię miłośnicy kuchni wegetariańskiej bądź goście z problemami, np.: alergią pokarmową. W karcie zawsze podawaj kompletny zestaw składników użytych do przygotowania potrawy. Rozsmakuj gości w regionalnej kuchni!
Jesteśmy producentem wysokiej jakości, ekskluzywnej konfekcji pościelowej dla hoteli. Oferujemy duży wybór wzorów i kolorów. Pościel dla hoteli marki Mabotex to nowoczesny design i jakość premium w konkurencyjnej cenie.